Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Tratament naturist pentru Atentie (putere de concentrere)

Despre afectiune

Atentia este un concept studiat în psihologia cognitivă care se referă la modul în care vom procesa în mod activ informații specifice prezente în mediul nostru. 

Reteta naturista recomandata in remedii pentru Atentie (putere de concentrere)

Toate produsele recomandate pe site sunt atestate de ministerul sanatatii si au avizul FDA - cel mai dur for mondial care atesta calitatea produselor destinate sanatatii !

Produs NaturistPret Mod de administrareCompozitie
1. Super Soya Lecithin - 100 caps 54.58 Ron 1-0-0 100 capsule = 166 g Detalii Produs
Lecitina joaca un rol foarte important in buna functionare a sistemului nervos si a creierului, ajuta la mentinerea unui nivel sanatos de colesterol. Super Soya Lecithin la copii imbunateste atentia, memoria si puterea de concetrare.
2. Full Spectrum 48.40 Ron 1-0-0 90 tablete = 117 g Detalii Produs
Full Spectrum contine nu mai putin de 29 de vitamine, minerale si microelemente, combinate in doze optime, pentru buna dezvoltare si functionare a organelor si tesuturilor in organism. Stimuleaza functia cerebrala, imbunateste atentia.
3. Energy and Memory 84.66 Ron 1-0-0 90 tablete = 90 g Detalii Produs
Vitaminele, antioxidantii, mineralele si extractele din plante contribuie la eliminarea oboselii, cresterea nivelului de energie, imbunatirea activitatii cerebrale, stimularea memoriei si imbunatirea atentiei. Energy and Memory la copii este sigur.
4. Protect 4Life 41.87 Ron 1-0-0 90 tablete = 59 g Detalii Produs
Antioxidantii imbunatesc circulatia la nivelului creierului, stimuleaza activitatea cerebrala, memoria, atentia si puterea de concetrare. Protect 4Life contraindicatii: daca suferiti de vreo boala discutati cu medicul inainte de utilizare.
Legenda(la "Mod de administrare"):

1-1-1reprezinta 1 (tableta/capsula/lingura de sirop) dimineata, 1 dupa-amiaza, 1 seara.

Descriere Tratament Naturist

 

Atentia este un concept studiat în psihologia cognitivă care se referă la modul în care vom procesa în mod activ informații specifice prezente în mediul nostru. Se presupune retragerea de la unele lucruri pentru a face față în mod eficient celorlalte. Acest lucru sugerează că vom "participa" selectiv la un singur gând mental principal. Cu toate acestea, atenția este mult mai mult decât atat. În ciuda cometariilor invechite si plin de umor legate de presupusele "diferențe" între creierul sexului masculin și cel al sexului feminin, capacitatea creierului uman de a procesa mai multe bucăți de informații simultan este evidentă. Este, de asemenea, larg acceptat faptul că atenția este selectivă, dar într-un mod mult mai complicat, in care individul este în măsură să participe în mod activ la stimuli relevanti din mediul înconjurător.

Concentrarea este o condiție esențială pentru succesul în cadrul didactic. Acest termen se refera la scufundarea completa în prezent. Trecutul și viitorul nu sunt importante.

Cauze posibile pentru lipsa de atenție

  • Prea multa tehnologie

Este dovedit faptul că oamenii care depind de telefonul mobil, adresa de e-mail, computer, iPhone, Internet și alte obiecte electronice suferă din lipsa de concentrare. Cu cat exista mai multe, cu atât mai putin ne vom putea concentra pe un obiect specific. Prin urmare, nu trebuie sa fi prea dependenti de aceste detalii, și vom putea observa o mai buna organizare.

  • Lipsa de somn

Una dintre cauzele cele mai evidente ale devoluției este sa nu fi dormit bine. Atunci când nu obtinem suficienta odihnă, ne simți mintea întunecata și ne este greu să ne menținem atenția. Soluția? Sa ne odihnim in mod corespunzător în fiecare noapte, dormind 8 ore.

  • Motivatia la locul de munca

Vă lipsește concentrarea în birou? Un motiv, ar putea fi ca nu va regasiti in ceea ce faceti: v-ati plictisit si, prin urmare, nu va puteti concentra asupra activității. Dacă observați că acest lucru se întâmplă frecvent, încercați să vorbiti cu seful pentru a găsi o soluție sau, în cazul în care nu, schimbați locul de muncă.

  • Stresul

Când suntem framantati de o anumită problemă, se pare că lumea nu există, și, prin urmare nu ne putem organiza și desfășura sarcinile de zi cu zi in mod eficient. Stresul este un dușman mare pentru puterea noastra de concentrare. Dacă sunteți copleșiți de stres, o soluție este meditația ; acesta practica a dovedit eficienta in ameliorarea simptomelor de anxietate și eliberarea de stres.

  • Lipsa de exercițiu

Activitatea fizică ne îmbunătățește capacitatea mentala, memoria și ne ajută să ne relaxam. Astfel, exercitarea este un excelent mod de a recâștiga atentia si puerea de concetrare asupra activitatilor zilnice.

Factori benefici pentru concentrare

• Un mediu adecvat: zgomotul și alte solicitări necesită eforturi sporite de concentrare. Atunci când acestea sunt prezente, durata de concentrare va fi mai mica și oboseala se va stabili mai rapid. Prin urmare, este deosebit de important să se acorde o mare atenție pentru a alege locații și ambianțe (auditiv, vizual, iluminat, etc) potrivite pentru locul de munca.

• O pornire rapidă: instruirea pentru a ne concentra rapid (în mai puțin de un minut) creste utilizarea eficientă a timpului disponibil și ofera o satisfacție interioară că rezultat. Motivarea vine odata cu senzația de productivitate și eficienta.

• Organizarea muncii: în cazul în care o mare parte din prelucrare a informațiilor se face automat, este nevoie de mai puțină energie și efort. În dezvoltarea unui sistem de organizare personală se poate ajunge la reducerea producției de energie în ceea ce privește efortul de concentrare.

Factori care afectează concentrarea

  • oboseala fizică și nervoasă: nu este recomandat să se studieze după sport intensiv, la sfârșitul unei zile de activitate intelectuală intensă sau după ore prelungite de studiu.
  • stilul de viață dezechilibrat și obiceiurile personale: activitățile fizice insuficiente, nutriția necorespunzătoare, activități insuficiente sau inadecvate de agrement sau hobby-uri. Este înțelept să ne planificam un program de relaxare zilnic și săptămânal, activități fizice și de recreere și să ne recompensam pentru perioade de lucru fructuoase.
  • problemele personale: preocupările financiare si stresul emoțional sunt printre cele mai frecvente surse de handicap de concentrare. In acest sens am putea sa ne antrenam pentru a elibera temporar din mintea noastra aceste distrageri endogene prin alocarea de timp doar pentru acestea în programul nostru de zi cu zi.
  • așteptările pesimiste: anxietatea, teama de eșec și un nivel ridicat de stres sunt în detrimentul concentrarii. Din nou, în acest caz, ne putem antrena pentru a ne schimba modul în care vizualizam evenimentele și pentru a rezista mai bine presiunilor psihologice.
  • atitudinile negative: lipsa de interes într-o activitate si demobilizarea dialogului interior începe să produca o atenție lenta și o concentrare dificilă. Cu cat mai mult ne dispalce o sarcina, cu atat mai mult timp ne ia sa o ducem la bun sfarsit. 

Mediul – un factor important pentru puterea de concentrare

Mediul nostru de lucru personal joacă un rol important în capacitatea de a ne concentra. Cu cat mediul nostru este mai confortabil si primitor, cu atât mai ușor ne va fi sa stam acolo si sa ne concentram.

Iată câteva idei pentru îmbunătățirea mediului fizic:

  • Asigurați-vă că va simtiti confortabil - Asigurati-va ca scaunul și biroul sunt la înălțimea potrivită pentru a lucra confortabil. În cazul în care scaunul este prea mare sau biroul este prea mic, va veti fi incomod, și veți fi tentati să folosească acest lucru ca pe o scuză pentru a va ridica și a pleca de la birou.
  • Puneti poze - Vizualizarea unei scene naturale sau vizionarea faunei sălbatice poate ajuta la îmbunătățirea capacitatii de concentrare. Dacă sunteți în măsură să adaugati imagini în birou sau in zona de lucru, atunci alegeți peisaje sau imagini naturale, care sa va bucure. 
  • Eliminarea distragerilor cât mai mult posibil - Ascultarea muzicii poate ajuta, mai ales dacă e muzică instrumentală. Unii oameni chiar folosi astfel de tehnici în birourile lor. Exista unele aparate cae produc un echilibru de "zgomot alb", care suna ca valurile oceanului sau ploaia. Aceste zgomote de fundal constante pot îneca alte zgomote, ajutându-vă să va concentrati mai bine și să ignorati distragerile.

Nutritie pentru atentie si concentrare

Urmați câteva sfaturi nutriționale simple:

  • Beti apă - Mulți dintre noi nu acorda o importanta consumului de apa în timp ce se afla la locul de muncă, insa probabil acestia nu sunt contienti de faptul ca deshidratarea ne poate face sa ne simtim obositi, iritabili, lenti, sau chiar bolnavi. Atunci când creierul nostru nu are suficient lichid, acestea nu pot funcționa la performanțe de vârf. Mentinerea hidratarii este o modalitate ușoară de a ajuta la îmbunătățirea capacitatii de concentrare în timpul zilei.
  • Luati micul dejun - Începeți ziua cu un mic dejun sănătos. E mult mai greu să ne concentram atunci când ne e foame, asa ca este indicat sa mancam o masa bine echilibrata înainte de a merge la muncă. Puteți, de asemenea, sa va sprijiniti concentrarea pe tot parcursul zilei prin gustari sanatoase la birou. Migdalele, biscuitii din cereale integrale, fructele proaspete și legumele, sunt alegeri bune.
  • Luati pauze pentru a face miscare - Cercetarile au aratat ca mersul pe jos regulat poate ajuta la creșterea concentrarii în timpul zilei.

Alimente care ajuta creierul si puterea de concentrare - Vitamine pentru creier

Celulele creierului folosesc de doua ori energia altor celule din organism, potrivit Institutului Franklin. Nutriția adecvată este esențială pentru a menține, hrăni și energiza neurotransmitatorii de la nivelul creierului care facilitează funcționarea creierului și a aptitudinilor mentale, cum ar fi focalizarea, memoria și concentrarea. Aalimentele care stimuleaza puterea creierului și ajută la concentrare includ alimentele bogate in fier, acid folic si alte vitamine B, carbohidrati complecsi si acizi grasi esentiali.

Prin consumul de alimente bogate in fier, vă puteti ajuta creierul sa se concentreze și sa facalizeze mai bine. Alimentele bogate in fier includ paine integrala, verdeturi, leguminoase, pește, carne, carne de pasăre și cereale si paste îmbogățite cu fier.

Acidul folic este o vitamina B necesara pentru sinteza de acid nucleic și metabolismul acizilor grași cu lanț lung, cruciali pentru functionarea optima a creierului. Rapoartele de cercetare de la Institutul Linus Pauling sugerează o relație între un nivel scăzut de acid folic si deprecierea cognitiva la varstnici, inclusiv probleme de memorie pe termen scurt. Alimentele bogate in acid folic includ banane, pepene galben, suc de portocale, căpșuni, lămâi, spanac, sparanghel, fasole uscata, mazare, cereale fortificate și orez fiert.

Alimentele care contin vitamina B-6 sunt alimente sanatoase pentru creier, deoarece aceasta vitamina ajuta la conversia de proteine ​​din alimente în aminoacizi necesari pentru producerea și sinteza de neurotransmitatori precum dopamina si serotonina, responsabili pentru sporirea atentiei. Alimentele bogate în vitamina B-6 includ unt de arahide, nuci, soia, fasole de Lima, fulgi de ovăz fortificati, seminte de floarea soarelui, suc de rosii, conserve de ton în apă, ouă, pește, carne de vită, de pui si cartofi copti cu coaja.

Fructele și legumel proaspete contin antioxidanti, care ajuta la mentinerea oxigenului in creier, ajutându-l să se concentreze. Fructele cu calitati antioxidante puternice includ struguri, rodii, kiwi, cirese, afine, prune, grapefruit, lamai, ananas și portocale. Legumele bogate in antioxidanti includ anghinare, ardei chili, varza, sfecla, varza rosie si patrunjelul. Singurul combustibil pe care celulele creierului il folosesc este glucoza, si este obținuta din glucide complexe, cum ar fi orez brun, fulgi de ovăz și cereale integrale folosite in produse de panificație. Aceste alimente sunt o parte importantă a creierului, deoarece acesta nu poate stoca glucoza si are nevoie de o aprovizionare constantă din sânge. Posibilitatile de alimentatie de zahăr și glucide rafinate în exces, de fapt pot saraci creierul de glucoză, afectând capacitatea de concentrare.

Creierul nostru are nevoie de acizi grași omega-3, găsiti în pește, nuci și semințe de in, pentru a consolida legăturile dintre celulele sale. Aceste alimente sunt foarte importante pentru creier, deoarece organismul nu le poate produce din alti compuși.

Ginkgo biloba este specia de arbori vechi care au fost fost folositi in medicina traditionala pentru a trata afecțiuni circulatorii și pentru a spori memoria. Universitatea din Maryland Medical Center (UMMC)afirma ca ginkgo biloba prezinta un potential pentru imbunatatirea memoriei la persoanele în vârstă. Acest nutrient poate crește nivelul de oxigen la nivelul creierului, ceea ce poate îmbunătăți claritatea mentală și memoria.

Coenzima Q10 protejeaza nervii, accelereaza metabolismul si ajuta la menținerea sănătății mintale. UMMC spune că acest antioxidant ar putea fi utilizat ca parte a tratamentului pentru boala Alzheimer în viitor.

Suplimente naturiste Calivita pentru cresterea atentiei si puterii de concentrare

- Lecitina este o parte componeta a o organismului uman si joaca un rol esential in functionarea sitemului nervos. Lecitina obtinuta din soia, Super Soya Lecithin - 100 caps, poate fi un ajutor eficient pentru sporirea atentiei, puterii de concentrare si memorare, atat pentru elevi cat si pentru varstnici.

- Complexul de vitamine si minerale Full Spectrum, in doze optime pentru organism, indeplineste cerintele nutritionle ale intregulului organism, oferind echilibru, vitalitate si sanatate.

- Oboseala si stresul pot fi combatute in mod natural cu ajutorul suplimentului nutritional Energy and Memory, care de asemenea creste si capacitatea de concetrare si memorare, pentru a face faa cu usurinta cerintelor de zi cu zi.

- Protect 4Life are capacitatea de a imbunatii functionarea creierului prin stimularea circulatiei la acest nivel cu ajutorul extractului de Gonkgo biloba si protectia impotriva actiunilor radicalilor liberi oferita de substantele antioxidante din compozitie.

 


 

Daca aveti intrebari sau doriti detalii pentru acest tratament, puteti consulta medicii nostri de la Centrul Medical Sanatatea:

Dr Delia Enache si Dr Dan Navolan

0351 458808 / 0251 212222 / Consultatie online

 

Alimentatie - Tratamente si remedii naturiste

Alte tratamente din categoria Alimentatie

Apetit (crestere) - anorexie Detalii Afectiune
Anorexia nervoasa este o tulburare de alimentatie in care o persoana este obsedata de greutate, forma corpului si aportul de alimente pana la punctul de infometare auto-impusa.
Crestere (stimulator) Detalii Afectiune
Cresterea fizica se refera la cresterea in inaltime si greutate si alte modificari ale corpului care apar pe masura ce un copil ajunge la maturitate.
Ingrasare Detalii Afectiune
Greutatea si raportu ideal dintre masa musculara si grasime variaza in mod considerabil intre bărbati si femei, dar si in functie de varsta. Media de greutate sanatoasa pentru grasime, indiferent de varsta, este de 15 pana la 20% pentru barbati si 20 pana la 25% pentru femei. Chiar daca principala problema a umanitatii este excesul de grasime corporala, un procent extrem de redus de grasime corporala este, de asemenea, o problema de sanatate. O anumita cantitate de grasime corporala este vitala pentru ca organismul sa fie sanatos si sa functioneze in mod normal.
Apetit (scadere ) Detalii Afectiune
O crestere a apetitului poate fi semnul unei conditii anormale, precum problemele endocrine, dar poate fi, de asemenea, vazuta în anumite conditii emotionale sau psihice.
Crestere armonioasa ( copii) Detalii Afectiune
Corpul uman a fost conceput pentru a cere alimente si bauturi pentru a ramane in viata. Asigurarea organismul cu substantele nutritive esentiale si apa de care are nevoie devine o preocupare din ce in ce mai mare. Corpurile noastre au nevoie de nutrienti, care sunt prevazuti in macro-cantitati, proteine, carbohidrati, grasimi si apa, precum si substante nutritive esentiale in micro-cantităţi: vitamine, minerale si substante nutritive speciale din plante.
Devitaminizare organism ( copii, adulti, sportivi) Detalii Afectiune
Aportul inadecvat de vitamine si minerale, datorita unei diete sarace sau absorbtiei insuficiente de vitamine si minerale în tractul digestiv, sunt principalele cauze ale lipsei de vitamine si minerale in organism.
Devitaminizare sugari, nascuti prematur Detalii Afectiune
Bebelusii au nevoie de vitamine pentru a creste bine şi pentru a fi sănătosi. Acestia au nevoie de ele pentru a avea oase puternice, dinţi sănătoşi şi pentru a preveni anemia.

Opinii si recenzii

Adauga opinia ta despre acest tratament

Ajuta-ne sa imbunatatim tratamentele publicate cu opinii proprii.

*   = 4 + 4
Toate campurile sunt obligatorii.