Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Tratament naturist pentru Oboseala

Despre afectiune


Reteta naturista recomandata in remedii pentru Oboseala

Toate produsele recomandate pe site sunt atestate de ministerul sanatatii si au avizul FDA - cel mai dur for mondial care atesta calitatea produselor destinate sanatatii !

Produs Naturist Pret Mod de administrare Compozitie
1. ZenThonic 198.50 Ron 1-1-0 Lichid 946 ml Detalii Produs
2. Energy and Memory 84.66 Ron 1-0-0 90 tablete = 90 g Detalii Produs
3. Panax Ginseng 60.39 Ron 1-1-0 100 tablete = 100 g Detalii Produs
Legenda (la "Mod de administrare"):

1-1-1 reprezinta 1 (tableta/capsula/lingura de sirop) dimineata, 1 dupa-amiaza, 1 seara.

Descriere Tratament Naturist

Oboseala este un simptom comun pe care toată lumea il trăieşte la un moment dat în viaţa lui. Aproximativ 20% din populatie experienteaza oboseala continua care interferează cu viaţa lor de zi cu zi. Din ce in ce mai multe persoane se prezinta la spitale, birouri de medici şi clinici cu oboseala ca simptom principal. Există atât de multe cauze ale oboselii incat identificarea cauzei exacte poate fi uneori lunga şi incerta. În plus faţă de aspectele vieţii de zi cu zi, medicamentele, bolile, condiţiile şi tulburări fizice şi psihologice pot provoca simptome de oboseala. Oboseala generală poate fi tratata cu ajutorul remediilor de acasă, odihnă şi relaxare, insa, dacă simptomele nu se amelioreaza într-o săptămână cel mai bine este sa se consulte un medic pentru a determina dacă există un motiv de bază care poate fi cauza oboselii. Aici este o listă a celor mai comune cauze de oboseală şi de recomandări cu privire la modul în care ar trebui să se procedeze.

1. Extenuarea - Supra efortul fizic, mental si emotional poate provoca oboseala. 60-80 de ore de lucru pe saptamana nu dau suficient timp pentru odihna şi recuperare înainte de a reveni din nou la munca. Oamenii au nevoie de un timp personal suficient între momentul în care părăsesc locul de muncă şi cand se vor întoarce la muncă. Acest lucru permite relaxare mentală şi fizică şi reduce stresul. Cel mai bun mod de a reduce supra efort este de a menţine un program rezonabil la locul de muncă, precum si un program personal rezonabil pentru a permite relaxarea.

2. Lipsa de somn - O lipsa de somn regulat scade nivelul de energie şi capacitatea mentala. Somnul întinereşte sistemului imunitar, sistemul nervos, muscular şi osos. Relaxati-va mintea si trupul pentru a putea să funcţionati pe deplin la un nivel optim. Lipsa de somn provoacă o creştere a somnolenţei şi oboselii în timpul orelor de activitate. Este nevoie de un somn consistent, adecvat (6-8 ore) si regulat in fiecare noapte pentru a reduce oboseala.

3. Lipsa de exercitiu - Inactivitatea permite muschilor sa se transforme in grasime, crescand riscul de obezitate. Cu perioade mai lungi de inactivitate, metabolismul incetineste. Acest lucru înseamnă că organismul arde mai putine calorii pentru a se menţine, si prin urmare, provoacă simptome de disfuncţii, cum ar fi oboseala. Exercitarea susţine forţa si menţinerea musculara, prin urmare, metabolismul functioneaza la o rata mai mare de ardere de mai multe calorii. Deşi exerciţiul fizic nu pare distractiv pentru cea mai mare parte a populaţiei, chiar si 30 de minute de activitate pe zi vor ajuta la prevenirea oboselii si la un risc mai mic de obezitate.

4. Dieta săracă - În societatea de astăzi există un restaurant fast-food la fiecare colţ. Suntem bombardati cu reclame, anunturi si campanii pentru alimente procesate bogate in grăsimi si zahăr. Chiar daca aceste alimente sunt delicioase şi există acces uşor la ele, sunt foarte rele pentru sănătate şi nu oferă organismului elementele nutritive adecvate de care are nevoie pentru a-si susţine funcţia. Un regim alimentar bine echilibrat este format din proteine, carbohidrati, fructe, legume şi grăsimi sănătoase. Fără toate aceste componente cheie, organismul nu poate funcţiona optim şi oboseala se poate instala.

5. Deshidratarea - Organismele noastre sunt realizate aproximativ 70% din apă. În fiecare zi ne pierdem apa prin transpiratie, respiratie şi urinare. Prin urmare, este necesar să realimentam constant organismul cu apa în fiecare zi. Când se simte setea, este un semn ca organismul este deshidratat. Este recomandat sa se bea 8 pahare de apa pe zi, suficient pentru a menţine organismul sa functioneze adecvat.

6. Stresul - Din păcate, nu există nicio cale de a ocolii streslu, fie că este vorba de şcoală, muncă, familie, bani, sau chiar de economie. Obiectivul este de a reduce cantitatea de stres din fiecare zi. Desi o cantitate mică de stres ne poate motiva de fapt, să facem lucrurile mai bine, stresul excesiv, de fapt epuizeaza energia corpului şi rezervele nutritive, cauzand simptome de oboseala si alte simptome. Yoga, meditaţia, masajul, exerciţiile fizice şi tehnicile de management al stresului sunt cateva modalitati de reducere a stresului pe o bază de zi cu zi pentru a vă relaxa mintea şi corpul.

7. Depresia - Sentimentele de tristeţe copleşitoare şi de singurătate pot consuma viaţa cuiva. Depresia nu este doar o tulburare psihologica, ci de asemenea, se prezintă în moduri fizice, cum ar fi tulburări de concentrare, oboseala, dureri de cap, lipsa de motivaţie şi pierderea poftei de mâncare. Un psihiatru poate diagnostica şi prescrie medicamente pentru tratamentul depresiei. În plus, psihologii sunt benefici pentru consiliere psihologică, de asemenea, cunoscuta sub numele de psihoterapie.

8. Plictiseala - Plictiseala intervine atunci când ne percepem mediul plictisitor, neinteresant. În mod normal, aceasta include perioadele de inactivitate şi de lipsa de stimulare. Inactivitate determină metabolismul să scadă, ceea ce încetineşte sistemul nervos autonom (bataile inimii, fluxul de sange, de respiraţie, toate organele care functioneaza în mod automat). De-a lungul timpului se poate instala oboseala din cauza nivelului scazut de energie, deoarece organismul arde mai puţine calorii. Pentru a rămâne concentrati si a face lucruri care va plac, tineti la indemana o carte, revistă sau orice altceva care va mentine atentia atunci cand va simtiti plictisiti.

9. Răceala şi gripa - Raceala si gripa penetreaza sistemul imunitar lasand corpul sensibil la boli. Infecţia, bacteriile si virusii scurg organismul de substante nutritive valoroase. Oboseala este unul din cele mai multe simptome de raceala sau gripa. Asiguraţi-vă că pentru a lua toate vitaminele pe o bază de zi cu zi, spălaţi-vă bine mâinile, beti multe lichide, alimentati-va corespunzator şi beneficiati de multa odihnă pentru a menţine sistemul imunitar puternic.

10. Cafeina - Deşi cafeina poate fi un ajutor in creşterea nivelului de energie, prea multa cafeina poate avea efectul opus. Atunci când este consumata rata inimii si tensiunea arteriala cresc. Acest lucru poate provoca nervozitate. Întregul corp este programat sa lucreze peste program din cauza cafeinei, putand provoca oboseala. În plus, dacă aţi consuma cofeina pe zi, organismul se obisnuieste cu şocul pe care il primeşte de la cofeina. Dacă săriţi peste impulsul zinic al cofeinei, atunci va veti simti lentt, obosiţi şi puteti avea chiar simptome de retragere. Limitati consumul de cafeina in fiecare zi.

11. Alergiile alimentare - Unii oameni au intoleranta la anumite tipuri de alimente. Atunci când aceste alimente sunt consumate, sunt greu de digerat, făcând organismul să lucreze ore suplimentare pentru a le elimina din sistem. Acest lucru duce la simptome de oboseala. Eliminati alimentele care provoaca alergii alimentare şi adăugaţi-le încet înapoi, până la revenirea simptomelor. Odată ce aţi găsit alimentele care va provoaca oboseala le puteti elimina complet din dieta.

12. Anemia - Anemia este o afecţiune în care organismul nu are suficiente celule rosii in sange. Celulele rosii sunt importante, deoarece acestea oferă oxigen şi substanţe nutritive tuturor tesuturilor si organelor din corp. Anemia, mai ales cea cauzata de un deficit de fier, este cauza principala a oboselii la femei. Fierul este necesar pentru a produce hemoglobina, o parte a celulelor rosii din sange care transporta oxigen. În timpul menstruatiei femeile pierd fier, determinand scaderea nivelului din sânge. In cazul unui diagnostic de anemie cauzata de un deficit de fier, trebuie sa se consume mai multe alimente care contin fier, sau medicul poate recomanda un supliment de fier.

13. Tulburările de somn - Tulburările de somn, cum ar fi apneea de somn, insomnia si narcolepsia cauzeaza oboseala datorita întreruperii de somn în timpul nopţii. Somnul este menit să fie neîntrerupt, pentru a permite organismului şi creierului sa se recupereze şi sa se odihneasca. Întreruperile, chiar dacă nu sunt constientizate, cauzeaza privarea de somn, care reduce claritatea mentală şi provoacă somnolenţă în timpul zilei. Modificarea stilului de viata, cum ar fi pierderea in greutate si renuntarea la fumat poate ajuta in cazul apneelor in somn. Insomnia şi narcolepsia necesita o gestionare a stilului de viaţă şi medicamente, pentru a ajuta in aceste tulburari.

14. Hipertiroidismul sau hipotiroidismul - Tiroidia controleaza metabolismul în organism. O tiroida sub-activa incetineste metabolismul, ceea ce ne face să ne simţim lenti şi obositi. O tiroida hiperactiva păstrează ore suplimentare de lucru, cauzand epuizarea magazinelor de energie provoacand rapid oboseala.

15. Diabetul zaharat - Diabetul este o boala care cauzeaza depozitarea zahărului în sânge. În mod normal, zahărlu intra in celule pentru a fi convertit in energie. Atunci când zahărul rămâne în fluxul sanguin organismul nu primeşte energia de care are nevoie pentru a funcţiona, prin urmare, provoacă oboseală şi simptomele asociate ei.

16. Bolile de inima Bolile de inima slabesc muschii inimii, facand ca sarcinile normale de zi cu zi sa fie mai greu de realizat. Sarcinile normale devin mult mai dificile, iar persoana in cauza devine slabita si obosit înainte ca activitatea sa fie finalizata, deoarece inima este în imposibilitatea de a continua sa pompeze e sange, oxigen si nutrienti in tot corpul la o rata normala.

17. Fibromialgia - Fibromialgia este un sindrom din ce în ce mai comun în care oamenii experimenteaza pe termen lung si pe scara larga durere, sensibilitate si oboseala. Fibromialgia este, de asemenea, asociata cu probleme de somn, dureri de cap, depresie, anxietate si alte simptome. În acest moment nu există nicio cauza cunoscuta de fibromialgie, insa se poate prezenta în tandem cu sindromul oboselii cronice, care în mod normal apare ca o oboseala severa si dureaza mai mult de 6 luni.

 

Produse naturiste Calivita pentru inlaturarea starii de oboseala

 

- Sucurile de fructe si mangosten din compozitia ZenThonic au un efect imunostimulator, revitalizant si anticancerigen. Este un tonic natural, revitalizant si neuro-trofic.

- Mixtul de vitamine, minerale si extract din plante din compozitia Energy and Memory este conceput special pentru a combate in mod natural oboseala si stresul, dar si pentru a creste capacitatea de memorare si concentrare.

- Radacina de Gineng corean din compozitia Panax Ginseng fortifica sistemul imunitar, regenereaza celulele, stimuleaza capacitatile intelectuale, sporeste forta fizica si spirituala si intarzie aparitia oboselii.