Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Prospect Sucul de pere

Toate produsele recomandate pe site detin aviz de la Ministerul Sanatatii si totodata sunt certificate de cel mai dur for mondial de avizare a produselor naturiste F.D.A.

Produs Naturist
Pret
Cantitatea de Sucul de pere

ZenThonic
198.50 Ron
7,5 mg


Descriere



Para este un fruct similar cu marul, care creste pe copaci, are ocodita de sprijin, semințe mici în miez,  pulpa alba și un gust dulce. Soiuri diferite de pere includ Bosc, Bartlett, Anjou și chinezesti. Cele mai multe pere sunt modelate aproximativ ca un clopot, și sunt disponibile în supermarket-uri pe tot parcursul anului. Perele sunt bogate in substante nutritive, si anume vitaminele A, B1, și 2, C, E, acid folic, niacina, cupru, fosfor și potasiu. Sucul de pere este calmant, are un gust ușor si placut, si poate fi consumate singur sau în amestec cu alte sucuri.



Beneficiile pentru sănătate ale sucului de pere



Sucul de pere oferă o sursă foarte bună de vitamina B2, C, E, cupru si potasiu. Conține, de asemenea, o cantitate semnificativă de pectina, o fibra care este solubila în apă.



Perele sunt de fapt, sunt mai bogate in continut de pectina decât merele. Acest lucru le face eficiente în a ajuta la reglarea nivelului de colesterol și în tonifierea intestinelor. Perele sunt adesea recomandate de medicii ca un fruct hipoalergenic. Prezinta mai putina susceptibilitate de a produce un raspuns negativ decât alte fructe. Perele sunt adesea recomandate ca un fruct care poate fi introdus în condiții de siguranță la sugari. Sunt o sursa extraordinara de fibre dietetice atunci când pielea este mâncata împreună cu carnea. Perele sunt, de asemenea, o sursa excelenta de vitamina C si vitamina E, ambele antioxidanti puternici si substante nutritive esentiale.



Sucul de pere este adesea recomandat ca un suc de fructe hipo-alergenic, care este ridicat in nutrienti, dar mai puțin probabil să producă reacții adverse.



• Tensiunea arteriala: Perele contin glutation anti-oxidant si anti-cancerigen, care ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale și a accidentului vascular cerebral.



• Ofera corpului o pauză: Când se face sucul proaspat de pere, o parte din fibre sunt separate, astfel încât să ofere organismului o pauza prin furnizarea de nutrienti cu pre-digerati. Corpul este capabil de a absorbi toti d nutrienții din sucul de pere in sange, fara a avea de a face cu fibrele nedigerabile.



• Nu provoaca alergii: Perele sunt un fruct hipo-alergen, deci nu va trebui să vă faceți griji cu privire la orice tip de reacție.



• Sanatatea osoasa: Perele conțin cupru, bor și vitamina C. Borul este necesar pentru ca magneziul și calciul sa funcționeze corect. Borul poate ajuta, de asemenea, organismul să rețină calciu și poate preveni sau incetini debutul osteoporozei.



• Tensiunea arterială: Suc de pere are un nivel ridicat de antioxidanti, precum si de glutation, ceea ce va ajuta la paza impotriva hipertensiunii arteriale și accident vascular cerebral. Perele sunt, de asemenea, lipsite de grăsimi saturate și cantitati excesive de sodiu, care poate face ravagii cu nivelurile de tensiune arteriala.



• Prevenirea cancerului: Continutul de vitamina C si cupru actioneaza ca niste anti-oxidanti buni care protejeaza celulele impotriva daunelor provocate de radicalii liberi.



• Colesterol: Conținutul ridicat de pectină este foarte util în a ajuta la scaderea nivelului de colesterol.



• Sănătatea colonului: Atunci cand se pastreaza si pulpa si coaja, perele sunt bogate in fibre prețioase, care sunt extrem de benefice pentru sanatatea colonului.



• Constipație: Pectina din pere este diuretica si are un efect laxativ ușor. Consumul de suc de pere regulat ajuta la reglarea tranzitului intestinal.



• Energie: Puteți obține rapid și natural o sursă de energie din sucul de pere, în mare măsură datorită cantitatilor mari de fructoză și glucoză.



• Febră: Efectul de răcire din pere este excelent în ameliorarea febrei. Cel mai bun mod de a reduce o febră care se ridica rapid este de a bea un pahar mare de suc de pere.



• Intaritor imunitar: Sucul de pere are o gamă largă de vitamine si antioxidanti, care vor servi la consolidarea sistemului imunitar. Un sistem imunitar sanatos va tine corpul ferit de raceli, tuse, gripa si alte boli sâcâitoare, care tind să se strecoare atunci cand sistemul imunitar este compromis. Substanțele nutritive anti-oxidante din pere sunt esențiale în construirea sistemului imunitar. Consumati suc de pere cand simtiti ca vine o raceala.



• Inflamație: Sucul de pere are un efect anti-inflamator si ajuta la ameliorarea durerii persoanelor care sufera de diferite condiții inflamatorii.



• Osteoporoza: Perele contin un nivel ridicat de bor. Borul ajută organismul să-și păstreze calciu, astfel previne osteoporoza sau retardul.



• Sarcina: Continutul ridicat de acid folic previne defectele de tub neural la bebelusi.



• Dificultăți de respirație: Căldura verii poate provoca copiilor dificultati de respiratie cu flegma excesivă. Consumul de suc de pere în această perioadă ii ajuta la curatirea flegmei.



• Probleme cu gâtul: consumul de suc de pere în fiecare dimineață și seara va ajuta organismul să se racoreasca, mai ales pe timp de vara. Acest suc hrănește gâtul și ajută la prevenirea problemelor de gât.



• Corzile vocale: Fierbeti doua portii de suc de pere cu miere cruda și băti-l cald. Acest amestec este extrem de benefic pentru gât și corzile vocale.



• Fibre: Perele sunt o sursa excelenta de fibre dietetice naturale. O para va da 24% din doza zilnică recomandată de fibre. Fibrele nu contin calorii, si sunt un element necesar al unei alimentații sănătoase, deoarece ajută la susținerea nivelului de zahăr din sânge și promovează reglarea tranzitului intestinal.



Pectina este un tip de fibre solubile, care se leaga de substanțe grase din tractul digestiv și promovează eliminarea lor. Acest lucru pare a ajuta la niveluri mai mici de colesterol din sange. Fibrele solubile, de asemenea, ajuta la reglarea organismului in utilizarea de zaharuri.



Studiile indică faptul că dietele bogate in fibre poate reduce riscul bolilor de inima si anumite tipuri de cancer.



Cum afecteaza sucul de pere indicele glicemic?



O para are 26 de grame de carbohidrati. Carbohidratii dintr-o pară reduc indexul glicemic și au o sarcină glicemica scazuta. Acest lucru înseamnă de fapt că carbohidrati din pere se convertesc usor in zahăr și se introduc in fluxul sanguin. Perele sunt o alegere bună pentru a obține carbohidrati sanatosi.



Vitamina C: Sucul proaspat de pere este o sursa buna de vitamina C. O para proaspata contine 10% din DZR pentru vitamina C (acid ascorbic).



Vitamina C este un antioxidant esențial pentru metabolismul normal si repararea tesuturilor, si ajuta la prevenirea radicalilor liberi (subproduse distructive ale procesului metabolic al organismului). Vitamina C promoveaza vindecarea de tăieturi și vânătăi și ajută la protectia împotriva unui număr de boli infecțioase.



Potasiu: Perele oferă 5% din doza zilnică recomandată (190 mg de potasiu) per portie.