Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Tratament naturist pentru Sarcina

Despre afectiune


Reteta naturista recomandata in remedii pentru Sarcina

Toate produsele recomandate pe site sunt atestate de ministerul sanatatii si au avizul FDA - cel mai dur for mondial care atesta calitatea produselor destinate sanatatii !

Produs NaturistPret Mod de administrareCompozitie
1. New Life 69.27 Ron 1-0-1 120 tablete = 180 g Detalii Produs
2. Vitamin E 51.06 Ron 1-1-0 100 capsule gelatinoase = 21,5 g Detalii Produs
Legenda(la "Mod de administrare"):

1-1-1reprezinta 1 (tableta/capsula/lingura de sirop) dimineata, 1 dupa-amiaza, 1 seara.

Descriere Tratament Naturist

Sarcina este un fenomen al naturii uimitor, care este de fapt baza existenţei noastre. Una dintre cele mai facile şi cele mai bune metode pentru a evita problemele şi complicaţiile în timpul sarcinii este de a obtine examene medicale regulate. Sarcina este un moment interesant, dar si important în viaţa unei femei, iar aceasta ar trebui să aibă grijă de sine şi de copilul său nenăscut. In timpul sarcinii, femeile au nevoie de o serie de teste, care sunt concepute pentru a verifica dacă copilul se dezvolta în mod normal, şi dacă sarcina merge bine.

 

Din experienţele multor femei, simptomele foarte timpurii ale sarcinii nu sunt întotdeauna tipice textelor din carte. Există multe semne şi simptome diferite de sarcină, şi, deşi cele mai multe femei se aşteaptă la anumite simptome, acestea variază de la femeie la femeie si de la sarcina la sarcina. Primele simptome ale sarcinii sunt, în general, greata, oboseala si sensibilitate la sani, dar nu toată lumea trăieşte aceste senzatii. Greata este, de fapt un semn bun care sa spuna medicului că sarcina este probabil bine, in ceea ce priveste hormonii. Cel mai frecvent căutat semn precoce al sarcinii este lipsa perioadei menstruale. Deşi pot aparea o mulţime de simptome, singura modalitate de a spune cu adevărat dacă sunteţi gravidă este de a obţine un test de sarcină pozitiv. Testele de sange pot confirma o sarcina in termen de cateva zile de la concepţie, dacă sarcina este suspectată. Femeile ar trebui să raporteze întotdeauna medicului lor semnele sau simptomele îngrijorătoare din timpul sarcinii.

 

Etapele de sarcină

 

Sarcina dureaza aproximativ 40 de săptămâni, începând cu prima zi a ultimei perioade menstruale normale. Aceste săptămâni sunt grupate in trei trimestre. Ce se intampla cu tine si copilul tau in aceste trei etape?

 

În timpul primului trimestru de sarcina corpul tau sufera multe schimbari. Schimbarile hormonale afecteaza aproape fiecare sistem de organe din corpul tau. Aceste schimbări pot declanşa simptome, chiar şi în primele săptămâni de sarcină. Oprirea perioadei menstruale este un semn clar că sunteţi gravidă. Alte modificări pot include:

 

• Oboseală extremă

• Sani sensibili si umflati

• Stomac deranjat, cu sau fără voma (raul de dimineata)

• Pofte sau dezgust pentru anumite alimente

• Schimbări de dispoziţie

• Constipaţie (probleme cu mişcările intestinului)

• Necesitatea de a urina mai des

• Dureri de cap

• Arsuri la stomac

• Creştere sau scădere în greutate

 

Deoarece corpul sufera modificari, ar putea fi nevoie de modificări si în rutina de zi cu zi, cum ar fi mersul la culcare mai devreme sau consumul de mese frecvente, mici. Din fericire, cele mai multe dintre aceste disconforturi vor disparea pe masura ce sarcina progreseaza. Iar unele femei s-ar putea sa nu simta nici un disconfort. O femeie care a fost însărcinată înainte, s-ar putea sa se simta diferit la sarcina urmatoare. Aşa cum fiecare femeie este diferita, fiecare sarcina e diferita.

 

Majoritatea femeilor considera ca al doilea trimestru de sarcină este mai uşor decât prima. Dar este la fel de important sa rămâna informate cu privire la sarcina in timpul acestor luni.

 

S-ar putea observa ca unele simptome cum ar fi greata si oboseala dispar. Dar alte schimbări noi, mult mai vizibile ale corpului se intampla acum. Abdomenul se va extinde deoarece copilul continuă să crească. Şi înainte ca acest trimestru sa fie depasit, mama isi simti copilul ca începe să se mişte.

 

Pe masura ce corpul se schimba pentru a face loc copilului în creştere, este posibil să apara:

 

• Dureri de corp, cum ar fi de spate, abdomen, zona inghinală, sau de coapsă

• Vergeturi pe abdomen, sani, coapse sau fese

• Intunecarea pielii din jurul sfârcurilor

• O linie pe piele care se intinde de la buric pana la parul pubian

• Zone de piele mai inchisa, de obicei, pe obraji, frunte, buza sau nas. Petele apar de multe ori pe ambele părţi ale feţei.

• Amorteala sau furnicături in maini, conditie numită sindrom de tunel carpian

• Mâncărime pe abdomen, palme şi tălpile de la picioare. (Solicitati medicul dacă aveţi greaţă, pierderea poftei de mâncare, vărsături, icter sau oboseală combinate cu mancarime. Acestea pot fi semne ale unei probleme grave la ficat.)

• Umflarea gleznelor, degetelor si fetei. (Dacă observaţi orice umflare bruscă sau extremă sau în cazul în care câştigati o greutate mare foarte repede, suna-ti doctorul imediat. Acest lucru ar putea fi un semn de preeclampsie.)

 

In al treilea trimestru unele dintre disconforturile din trimestrul al de-al doilea vor continua. În plus, multe femei se confrunta cu o respiraţie dificilă şi observa că trebuie să meargă la baie chiar mai des. Acest lucru se datorează faptului că copilul pune mai multă presiune asupra organelor. Nu sunt motive de ingrijorare, copilul este bine, iar aceste probleme se vor diminua odată ce el se va naştere.

 

Unele modificări noi in organism s-ar putea observa in al treilea trimestru:

 

• Scurtarea respiraţiei

• Arsuri la stomac

• Hemoroizi

• Sanii sensibili din care se poate scurge un lichid numit colostrum

• Buricul poate iesi în afară

• Probleme de somn

• Copilul se deplasează mai putin în abdomen

• Contractiile, care pot fi semne de nastere reale sau false

 

Pe masura ce se apropie termenul, cervixul devine mai subtire si mai moale. Acesta este un proces normal, natural, care ajută la deschiderea canalul de nastuiere (vaginul) în timpul procesului de nastere. Medicul va verifica progresul mamei printr-un examen vaginal pe măsură ce se apropie data in cauza.

 

Posibilitati de alimentatie sanatoasa pe durata sarcinei

 

O dieta sanatoasa este o parte importantă a unui stil de viaţă sănătos în orice moment, dar este vital mai ales dacă femeia este gravidă sau intenţioneaza sa aiba o sarcină. Alimentatia sănătoasa în timpul sarcinii va ajuta copilul să se dezvolte şi să crească, şi o va mentine pe mama în formă şi sanatoasa.

 

Nu este nevoie de dieta speciala, dar este important sa se manance o varietate de alimente diferite în fiecare zi pentru a obţine echilibrul corect de substante nutritive de care mama si copilul au nevoie. Va aparea, probabil, sentia de mai multa foame decât de obicei, dar nu trebuie ca mama sa "manance pentru doi" - chiar dacă se aşteaptă gemeni sau tripleti. Ea trebuie sa ia un mic dejun sanatos in fiecare zi, deoarece acest lucru poate ajuta la evitarea gustarilor, care de obicei constau in produse alimentare care sunt bogate în grăsimi şi zahăr.

 

O alimentatie sanatoasa înseamnă de multe ori schimbarea doar a cantitatii de alimente diferite pe care le consumati, astfel incat dieta sa fie variata, mai degrabă decât sa se taie alimentele favorite. Femeia insarcinata trebui să fie atenta cu dieta dacă vă dezvolta diabet gestational.

 

• Fructe şi legume

 

Consumati multe fructe şi legume, deoarece acestea oferă vitamine şi minerale, precum şi fibre, care ajuta digestia si previn constipatia. Mancati de cel puţin cinci porţii de fructe şi legume pe zi - acestea pot fi proaspete, congelate, conservate, uscate sau sucuri. Intotdeauna spalati-le cu atenţie. Gatiti legumele uşor în puţină apă, sau mânca-le crude, dar bine spălate, pentru a obţine beneficiile substantelor nutritive pe care le conţin.

 

• Alimente bogate in amidon (carbohidrati)

 

Alimentele bogate in amidon sunt o sursă importantă de vitamine şi fibre, fără a conţine prea multe calorii. Acestea includ paine, cartofi, cereale pentru micul dejun, orez, paste, taitei, porumb, mei, ovăz, cartofi dulci, igname şi mălai. Aceste alimente ar trebui să fie parte din fiecare masă principală. Mancati cereale integrale in loc de soiurile prelucrate.

 

• Proteine

 

Surse de proteine ​​includ carnea (dar evitati ficatul), peştele, păsările de curte, ouăle, fasolea, legumele uscate si nucile. Consumati proteine ​​in fiecare zi. Alegeti carne macră, eliminati pielea de la păsările de curte, si gatiti folosind doar un pic de grăsime. Asiguraţi-vă că ouăle, carnea de pasăre, carnea de porc si carnatii sunt gatite suficient de bine. Încercaţi să mâncaţi două porţii de peşte pe săptămână, dintre care una ar trebui să fie de peşte gras, precum sardinele sau macroul.

 

• Lactate

 

Produse lactate, cum ar fi laptele, branza, branza proaspata si iaurtul sunt importante, deoarece ele contin calciu si alte elemente nutritive de care copilul are nevoie. Alegeti soiuri de lactate cu un nivel scăzut de grăsimi. De exemplu, lapte semi-degresat sau degresat, iaurt scăzut in grăsimi şi branza tare cu putine grasimi.

 

Alimente de evitat

 

Există anumite alimente care nu ar trebui sa fie mancate atunci in timpul sarcinei, deoarece acestea ar putea să facă rău mamei sau copilului. Dintre aceste alimente fac parte :

 

• Unele tipuri de brânză

 

Pate

 

Ouă crude sau fierte parţial

 

Ficat

 

Carne crud sau insuficient pregatita

 

Suplimentele care contin vitamina A

 

Unele tipuri de peşte

 

Sushi

 

Crustacee nefierte

 

Mezeluri pregatite la rece

 

Arahide

 

Lapte nepasteurizat

 

Alimentele cu sol pe ele

 

Cafeină

 

Vitamine si minerale esentiale pentru sarcina

 

Vitaminele si mineralele sunt esentiale pentru sanatatea organelor noastre. Acest lucru este valabil mai ales atunci când se planifică un copil şi pentru femei în timpul sarcinii şi în timpul alăptării.

 

Există unele situaţii în care completarea poate fi recomandata (de exemplu, acidul folic este recomandat pentru cel puţin o lună înainte de concepţie şi în primele 12 săptămâni de sarcină) iar completarea poate fi benefica pentru persoanele care sunt în deficit de anumite vitamine şi minerale. Acest lucru este necesar in cazul in care mama fumeaza, bea alcool în mod regulat, are tulburări de alimentaţie (cum ar fi anorexie sau bulimie) sau are o dieta inadecvata sau restrictiva.

 

• Acidul folic este important pentru sarcina, deoarece poat determina condiţii, cum ar fi spina bifida. Femeia ar trebui să ia un comprimat de 400 micrograme de acid folic in fiecare zi in timp ce încearca să rămâna gravidă şi până când trec 12 săptămâni de sarcina. Dacă nu a luat acid folic inainte de a concepe copilul, ar trebui să înceapă administrarea cât mai curând posibil. Ar trebui să mănânce, de asemenea, alimente care contin acid folic, cum ar fi legumele cu frunze verzi si orez brun. Unele cereale pentru micul dejun, painea si margarina au acid folic adaugat.

 

Este nevoie de vitamina D pentru a menţine oasele sănătoase şi da oferi copilului o cantitate suficienta din aceasta vitamina pentru primele luni de viaţă. Vitamina D regleaza cantitatea de calciu şi fosfat în organism, procese necesare pentru a ajuta la mentinerea sanatatii oaselor si a dintilor. O insuficienta de vitamina D poate provocainmuierea oaselor copiilor şi poate duce la rahitism (o boala care afecteaza dezvoltarea oaselor la copii).

 

O femeie cu un deficit de fier, se va simti, probabil, foarte obosita şi poate suferi de anemie. Carnea slaba, legumele cu frunze verzi, fructele uscate şi nucile contin fier. Multe cereale pentru micul dejun sunt imbogatite cu fier. În cazul în care nivelul de fier din sânge este scăzut, medicul va recomada suplimente de fier.

 

Este nevoie, de asemenea, de vitamina C, deoarece aceasta poate ajuta la absorbtia fierului din alimente. Fructele citrice, roşiile, broccoli, ardeiul, coacazele negre, cartofii şi unele sucuri de fructe sunt surse bune de vitamina C. În cazul în care nivelul de fier este mic, consumul de suc de portocale, cu o masa bogata in fier este de ajutor.

 

• Calciul este vital pentru formarea oaselor si dintilor bebelusului. Produsele lactate şi peştele cu oase comestibile - cum ar fi sardinele - sunt bogate in calciu. Cerealele pentru micul dejun, fructele uscate, cum ar fi - smochinele si caisele - pâinea, migdalele, tofu (o proteina vegetală făcut din boabe de soia) şi legumele cu frunze verzi, cum ar fi varza Nnasturel si broccoli - sunt alte surse bune de calciu.

 

Suplimente nutritive Calivita recomandate in sarcina

 

- Necesarul de vitamine,minerale si oligolelemente din tipul sarcinii si alaptarii poate fi completat armonios prin suplimentarea cu New Life, un supliment nutritiv natural care contine doze optime de nutrienti pentru mentinerea sanatatii si dezvoltarea armonioasa a bebelusului.

 

- Sarcina si alaptarea cresc necesarul de vitamina E. La femeile insarcinate, suplimentarea cu Vitamin E ajuta la protejarea sarcinii si impiedicarea producerii unui avort.


 

Daca aveti intrebari sau doriti detalii pentru acest tratament, puteti consulta medicii nostri de la Centrul Medical Sanatatea:

Dr Delia Enache si Dr Dan Navolan

0351 458808 / 0251 212222 / Consultatie online

 

Opinii si recenzii

Adauga opinia ta despre acest tratament

Ajuta-ne sa imbunatatim tratamentele publicate cu opinii proprii.

*   = 6 + 10
Toate campurile sunt obligatorii.