Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Ce alte surse de alimente, sunt rapid de pregătit pentru a ne ajuta să evitatam cumpărarea de pâine și alti carbohidrati de la magazin?

Adaugata in 07-10-2013 de Bobi
Ce alte surse de alimente, sunt rapid de pregătit pentru a ne ajuta să evitatam cumpărarea de pâine și alti carbohidrati de la magazin?
A raspuns Deca Dia in data de 07-10-2013
În loc de pâine sau orez ca sursa mea de carbohidrati atunci când fac cina, aleg quinoa, fasole, mamaliga sau cartofi dulci. Dacă vreau să ma rasfat cu carbohidrati imi cumpar couscous.
A raspuns Paul in data de 07-10-2013
Nuci, fructe uscate, iaurt. Uită-te la rețete pentru lucruri făcute cu migdale sau făină de nucă de cocos. Poti sa mai faci si prajituri cu stevie si cu sos de mere si pastrat-le pentru cand simtiti nevoia de ceva dulce cu carbohidrati.
A raspuns Debbie Cole in data de 07-10-2013
Noi facem de multe ori "sandwich" pentru picnic din carne, brânză, muștar și low-carb tortilla grâu întreg. Păstrează energia pentru drumeții în timp ce reduce carbohidrati.
A raspuns Edi Nutritionist in data de 07-10-2013
Meiul nu are gluten, este bogat in fibre, minerale si proteine ​​și pot fi ușor de introdus in alimentatie pentru a inlocui alimentele conventionale cu carbohidrati.
A raspuns Tibor in data de 15-04-2014
Exista o multime de prnsoaee care sar peste prima masa a zilei, iar cand nu o fac, consuma adesea alimente nesanatoase si hipercalorice, care nu aduc niciun beneficiu organismului. Majoritatea mananca croissante, batoane, covrigi, briose, gogosi si alte alimente de patiserie bogate in calorii, dar sarace in substante nutritive. Acestea ii satura pe o perioada scurta, dar nu le asigura nici energia, nici nutrientii de care au nevoie pentru a reduce aportul caloric din restul zilei. Potrivit nutritionistilor, consumul unui aport mai mare de calorii la prima ora a diminetii determina scaderea numarului de calorii furnizate organismului in restul zilei si favorizeaza slabitul. Insa aceasta teorie este valabila doar daca alimentele sunt sanatoase si hranitoare. Daca micul dejun este compus din alimente hranitoare – bogate in vitamine, minerale, fibre – caloriile sunt arse progresiv, pe parcursul intregii zile. Pofta de mancare scade, dar energia ramane si este eliberata treptat, de-a lungul zilei.
Produs Recomandat Meal Time
Meal Time
Meal Time CaliVita® la celmai mic pret online, ajuta digestia, tratament naturist in tulburarile digestive, balonari, gaze la stomac

Adauga Raspuns

*   = 7 + 10