Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Tratament naturist pentru Memorie (imbunatatire)

Despre afectiune

Stilul nostru de viata modern joaca un rol important in declinul cognitiv, motiv pentru care expunerea la toxine, substante chimice, dieta saraca, lipsa de somn, stresul si multe altele pot impiedica de fapt functionarea creierului la orice varsta. Alimentele pe care le mancam - si nu le mancam - joaca un rol crucial in memoria noastra. Nu avem nevoie de un medicament scump sau o procedura medicala pentru a ne stimula creierul si memoria. Pur si simplu trebuie sa ne folosim de diverse trucuri alimentare si non-alimentare pentru a ne imbunatati memoria.

Reteta naturista recomandata in remedii pentru Memorie (imbunatatire)

Toate produsele recomandate pe site sunt atestate de ministerul sanatatii si au avizul FDA - cel mai dur for mondial care atesta calitatea produselor destinate sanatatii !

Produs Naturist Pret Mod de administrare Compozitie
1. Energy and Memory 84.66 Ron 1-0-0 90 tablete = 90 g Detalii Produs
Vitaminele, antioxidantii, mineralele si extractul din plante lupta cu oboseala, lipsa de concentrare sau scaderea capacitatii neuronale, stimulandu-ne simturile.
2. Super Soya Lecithin - 100 caps 54.58 Ron 1-1-0 100 capsule = 166 g Detalii Produs
Este un ajutor eficient pentru copiii si studentii aflati in sesiune, deoarece lecitina intensifica functiile cerebrale, imbunatateste memoria si capacitatea de concentrare.
3. Stress Management B Complex 50.02 Ron 1-0-0 100 tablete = 127 g Detalii Produs
Vitaminele din grupa B sunt agenti activi reali in sistemul nervos. Acestia il mentin in functiune in mod corespunzator si ajuta la gestionarea stresului si imbunatirea memoriei.
4. Noni Lichid 178.46 Ron 1-1-1 lingurite de sirop cu 1/2h inainte de masa 946 ml Detalii Produs
Sucul de noni este un antioxidant puternic ce trateaza depresia si anxietatea, regleaza somnul, ofera o crestere a randamentului intelectual, amelioreaza starea de stress si epuizare psihica.
5. Kids Greens 62.59 Ron 1-0-0 30 tabs Detalii Produs
Contine 66 substante atent selectionate pentru intampinarea nevoilor copiilor, oferindu-le necesarul alimentar pentru o dezvoltare fizica si intelectuala armonioasa, dar si pentru spijinirea sanatatii in general.
Legenda (la "Mod de administrare"):

1-1-1 reprezinta 1 (tableta/capsula/lingura de sirop) dimineata, 1 dupa-amiaza, 1 seara.

Descriere Tratament Naturist

 

S-a crezut odata ca functia creierului atinge punctul culminant in timpul maturitatii timpurii si apoi scade lent, ceea ce duce la probleme de memorie si confunzie in creier in timpul anilor de aur.
 
Acum este cunoscut faptul ca stilul nostru de viata modern joaca un rol important in declinul cognitiv, motiv pentru care expunerea la toxine, substante chimice, dieta saraca, lipsa de somn, stresul si multe altele pot impiedica de fapt functionarea creierului la orice varsta.
 
Pe de cealalta parte, este valabil si faptul ca un stil de viata sanatos poate sprijini sanatatea creierului si chiar incurajeaza creierul sa creeze noi neuroni, un proces cunoscut sub numele de neurogeneza. Hipocampusul creiurului nostru, adica centrul de memorie, este cel in masura sa dezvolte celule noi si este acum cunoscut faptul ca hipocampusul se regenereaza de-a lungul intregii vieti (chiar si in anii '90), cu conditia sa primeasca instrumentele necesare pentru a face acest lucru.
 
Aceste "instrumente" sunt in primul rand bazate pe stilul de viata, ceea ce este o veste minunata. Nu avem nevoie de un medicament scump sau o procedura medicala pentru a ne stimula creierul si memoria. Pur si simplu trebuie sa ne folosim de diverse trucuri pentru a imbunatati memoria. 
 
 
Modalitati bazate pe stilul de viata pentru a ne imbunatati memoria
 
 
1. Alimentatia corecta
 
Alimentele pe care le mancam - si nu le mancam- joaca un rol crucial in memoria noastra. Legumele proaspete sunt esentiale, la fel cum sunt si grasimile sanatoase, iar zaharul si carbohidratii trebuiesc evitate. De exemplu, curry, telina, broccoli, conopida si nucile contin antioxidanti si alti compusi care protejeaza sanatatea creierului si pot stimula chiar producerea de noi celule ale creierului.
 
Cresterea aportului de grasimi omega-3 si reducerea consumului de grasimi omega-6 deteriorate ( legume pregatite in uleiuri, de exemplu), au scopul de a echilibra raportul dintre omega 3 si omega 6, un aspect extrem de important pentru sanatate in general, dar si pentru sanatatea creierului in mod special. 
 
Uleiul de cocos este o alta grasime sanatoasa pentru functionarea creierului. Conform cercetarilor efectuate de Dr. Mary Newport, doar doua-trei linguri de ulei de nuca de cocos (aproximativ 35 ml ) furnizeaza echivalentul a 20 de grame de trigliceride cu lant mediu (MCT), indicat fie ca o masura preventiva impotriva bolilor neurologice degenerative, ori ca un tratament pentru un caz deja stabilit.
 
2. Exercitiul fizic
 
Exercitiul fizic incurajeaza creierul sa lucreze la capacitate optima prin stimularea celulelor nervoase pentru a se multiplica, pentru consolidarea interconexiunilor si protejarea acestora impotriva deteriorarii. In timpul exercitiilor, celulele nervoase elibereaza proteine cunoscute sub numele de factori neurotrofici. Unul in special, numit factorul neurotrofic derivat din creier (BDNF), declanseaza numeroase alte substante chimice care promoveaza sanatatea neuronala si aduce beneficii in mod direct functiilor cognitive, inclusiv functiei de invatare.
 
Un studiu din 2010 privind primatele, publicat in Neuroscience, a aratat ca exercitiile fizice regulate nu numai ca au cotribuit la imbunatatirea fluxului sanguin la nivelul creierului, ci, de asemenea, au ajutat maimutele sa invete noi sarcini de doua ori mai repede fata de maimutele care nu au efectuat exercitiu fizic. 
 
Intr-un studiu separat, de-a lungul unui an, persoanele care s-au angajat in exercitiu fizic au inregistrat o extindere a  centrului de memorie din creier de unu pana la doi la suta pe an, in cazul in care, in mod obisnuit ar fi continuat sa scada in dimensiune.
 
 
3. Eliminarea Multitasking-ului
 
Folosit timp de decenii pentru a descrie abilitatile de procesare paralela a calculatoarelor, multitasking-ul este acum o prescurtare pentru incercarea unui om de a face simultan cat mai multe lucruri posibile, cat mai repede posibil. In cele din urma, sarcinile multiple pot de fapt sa incetineasca functia cognitiva si predispune la erori si pierderi de memorie (uitare).
 
 
Cercetarile arata de fapt, ca avem nevoie de aproximativ opt secunde pentru a stoca o informatie in memorie, asa ca, daca vorbim la telefon, transportam alimentele cumparate, si in acelasi timp punem undeva cheile de la masina, este putin probabil sa ne amintim unde le-am lasat.
 
Opusul multitasking-ului ar fi "mindfulness", care ne ajuta sa atingem un punct de concetrare fara a ni se distrage atentia. Aceste persoane (din categoria "mindfulness") au rezultate bune la testele de intelegere si o capacitate de memorie mai mare. 
 
Daca va aflati in incercarea de a finaliza cinci sarcini dintr-o data, opriti-va si concentrati-va atentia inapoi la prima sarcina. In cazul in care apar ganduri care va distrag atentia, amintiti-va ca acestea sunt doar "proiectii", nu realitatea, si  lasati-le sa treaca fara sa va streseze. Puteti incheia apoi ziua cu o sesiune de meditatie de 10 sau 15 minute pentru a ajuta mintea sa se limpezeasca si relaxati-va pintr-un somn odihnitor.
 
4. Dormitul bine noaptea
 
Un studiu de cercetare efectuat la Harvard indica faptul ca oamenii au cu 33 la suta mai multe sanse de a deduce conexiuni intre idei diferite dupa dormit, dar putini isi dau seama ca performanta lor s-a imbunatatit, de fapt. Somnul, de asemenea, imbunateste amintirile si neajuta la imbunatatirea performantei si abilitatii in sarcini provocatoare. De fapt, o singura noapte de doar patru pana la sase ore dormite poate avea un impact asupra capacitatii de a gandi in mod clar a doua zi.
 
Procesul de crestere a creierului, sau neuroplaticitate, se crede ca sta la baza capacitatii creierului de a controla comportamentul, inclusiv procesul de invatare si de memorie. Plasticitatea se produce atunci cand neuronii sunt stimulati de evenimente, sau informatii primite de la mediu inconjurator. Cu toate acestea, somnul si pierderea somnului modifica expresia mai multor gene si produse de gene care pot fi importante pentru plasticitatea sinaptica.
 
Mai mult, anumite forme de potentare pe termen lung, pot fi provocate in somn, ceea ce sugereaza ca conexiunile sinaptice sunt consolidate in timp ce dormim. Dupa cum s-ar putea suspecta, acest lucru este valabil si pentru sugari, iar cercetarile arata ca un pui de somn poate da un impuls creierelor bebelusilor.
 
In mod specific, copiii care au dormit intre sesiuni de invatare si de testare au avut o mai mare abilitate de a recunoaste particularitati in noile informatii, ceea ce semnaleaza o schimbare importanta in memorie, care joaca un rol esential in dezvoltarea cognitiva. Exista motive pentru a crede ca acest lucru este valabil si pentru adulti, de asemenea. Chiar si in randul adultilor, un pui de somn in mijlocul zilei a dovedit ca poate stimula si restara in mod dramatic capacitatea creierului.
 
 
5. Jocuri ale creierului 
 
Daca nu va provocati suficient creierul cu noi informatii, surprinzator, in cele din urma incepe sa se deterioreze. Cercetarile in plasticitatea creierului ne arata, totusi ca, prin aprovizionarea creierului cu stimuli adecvati, putem contracara aceasta degenerare.
 
O modalitate de a ne provoca creierul este prin intermediul "jocurilor pentru creier," pe care le putem accesa online, prin intermediul site-urilor web. Dr. Michael Merzenich, profesor emerit la Universitatea din California, a facut un studiu de cercetare in plasticitatea creierului (de asemenea, numita neuroplasticitate) timp de mai mult de 30 de ani, si a dezvoltat, de asemenea, un  program pe computer bazat pe formarea creierului, care poate ajuta la modelarea unei game largi de abilitati, de la lectura si intelegere pana la imbunatatirea capacitatii de memorare si altele.
 
 
6. Introducerea de activitati noi in rutina
 
Practicarea unor "activitati interesante si semnificative" stimuleaza sistemul neurologic, contracareaza efectele stresului si bolile asociate, reduce riscul de dementa si imbunatateste sanatatea. Un factor cheie necesar pentru imbunatatirea functiei creierului sau inversarea declinului functional este gravitatea scopului cu care ne angajam intr-o activitate. In alte cuvinte, sarcina trebuie sa fie importanta pentru noi, semnificativa sau interesanta - trebuie sa ne mentina atentia.
 
Un studiu, publicat la inceputul acestui an, a constatat ca a lua parte la  activitati ce implica stimulare cognitiva, cum ar fi invatarea pilotajului sau fotografiatul, de exemplu, imbunatateste functia de memorie la adultii in varsta. Cheia consta in gasirea unei activitati care ne stimuleaza mental. In mod ideal, acest lucru ar trebui sa fie ceva care necesita o atentie nedivizata si ne ofera o mare satisfactie. Ar trebui sa fie o activitate pe care asteptam sa o facem cu nerabdare , cum ar fi cantatul la un instrument muzical, gradinaritul, crafting-ul sau multe altele.
 
 
Alte sfaturi inteligente pentru stimularea creierului si a memoriei
 
Foarte important de mentionat este faptul ca unii nutrienti sunt foarte importanti pentru sanatatea creierului. Vom mentiona cativa dintre cei mai importanti pentru mentinerea unui creier activ si o memorie buna.
 
  • Vitamina D
 
Receptorii activati de vitamina D sporesc dezvoltarea nervilor in creierul nostru, iar cercetatorii au localizat de asemenea, caile metabolice pentru vitamina D in hipocampus si cerebel, zonele care sunt implicate in planificarea, procesarea informatiilor si formarea de noi amintiri. La adultii in varsta, cercetarile au aratat ca nivelul scazut de vitamina D este asociate cu functii cerebrale mai sarace, iar cresterea nivelului poate mentine adultii mai in varsta intr-o buna forma cognitiva. Expunerea la soare adecvata este unoeri tot ce trebuie pentru a mentine nivelul optim al acestui nutrient. In cazul in care acest lucru nu este posibil, cea mai buna alternativa este suplimentarea cu vitamina D3.
 
  • VItaminele B 
 
Cercetarile arata ca vitaminele B imbunatatesc memoria prin crearea unui scut protector pentru neuronii din creier. Vitaminele B descompun homocisteina, un aminoacid toxic pentru celulele nervoase. Aceste vitamine ajuta, de asemenea, in productia de celule rosii din sange, care transporta oxigenul, un important nutrient pentru creier. Cele mai importante vitamine B pentru memorie includ B6, B12 si acid folic (B9).
 
  • Antioxidantii
 
Vitaminele C, E si beta-carotenul sunt antioxidanti si sunt vitaminele cele mai importante pentru memorie. Antioxidanti protejeaza tesutul cerebral prin descompunerea radicalilor liberi, care sunt forme toxice ale moleculei de oxigen gasit in mod natual in fluxul sanguin.
Vitaminele antioxidante au o stransa legatura cu memoria, deoarece radicalii liberi pot afecta functionarea neuronilor din creierul nostru. La fel ca vitaminele B, vitaminele antioxidante previn deteriorarea structurilor cerebrale de baza.
 
Se recomanda suplimentarea cu vitamine antioxidante in fiecare zi. In plus, aceste vitamine pot fi gasite in mod natural in alimente precum afinele, capsunile si alte fructe de padure; cartofii dulci; rosiile, spanacul, broccoli, ceaiul verde, ceaiul de menta, precum si alte tipuri de ceai din plante, nucile si semintele, sau fructele citrice, cum ar fi portocalele si grapefruitul.
 
  • Acizii grasi Omega 3
 
Acizii grasi omega-3 nu sunt cu adevarat "vitamine", ca atare, insa sunt molecule importante de grasime care imbunatatesc memoria si functionarea creierului. Se spun atat de multe despre asa-numitele grasimi rele, insa acizii grasi Omega-3 sunt de fapt o clasa de grasimi bune. Aceste grasimi ajuta la protejarea creierului impotriva inflamatiei si a colesterolului ridicat. Cele mai bune surse de acizi grasi Omega-3 includ pestele de apa rece, cum ar fi somon, hering, ton si macrou, nucile si uleiul de seminte de in.
 
  • Coenzima Q10
 
Coenzima Q10 este un produs chimic gasit in mod natural in organism, care contribuie la producerea de ATP,sursa principala a corpului de energie. Suplimentele de CoQ10  ajuta la asigurarea de energie fizica maxima, care poate ajuta in concentrare si memorie. Studiile indica faptul ca acest supliment poate ajuta la protejarea impotriva declinului memoriei legat de varsta, inclusiv boala Parkinson.
 
  • Gingko Biloba 
 
Aceasta planta a demonstrat ca poate imbunatati fluxul sanguin la nivelul organelor, inclusiv la nivelul creierului.  Ginkgo biloba nu este o planta miracol in acest sens, insa imbunatatirea fluxului sanguin la nivelul creierului este foarte benefica. Aceast lucru inseamna ca oxigenul si nutrientii ajung la celulele creierului mai eficient.
 
  • Sanatatea intestinelor
 
Intestinul este  "al doilea creier", iar bacteriile intestinale transmit informatii la creier prin nervul vag, al zecelea nerv cranian care trece de la trunchiul cerebral in sistemul nervos enteric (sistemul nervos al tractului gastro-intestinal ). Exista o legatura stransa intre flora intestinala anormala si dezvoltarea anormala a creierului, si la fel cum avem neuroni in creier, avem de asemenea neuroni in intestine - inclusiv neuronii care produc neurotransmitatori, cum ar fi serotonina, care este, de asemenea, gasita in creier si este legata de starea de spirit.
 
Pur si simplu, sanatatea intestinului poate avea impact asupra functiei creierului nostru, din punct de vedere psihic si comportamental, avand in vedere ca acestea sunt interconectate si interdependente in diferite moduri. In plus fata de  evitarea zaharului, unul dintre cele mai bune moduri de a sprijini sanatatea intestinului este de a consuma bacterii benefice. Pot fi folosite suplimente de probiotice sau legume fermentate - acestea pot oferi un nivel extraordinar de mare de bacterii benefice. Cei mai multi oameni nu sunt constienti de faptul ca intr-o portie sanatoasa gasim o doza foarte buna de probiotice.
 
  • Conexiunea dintre Colina si creier
 
Colina este un nutrient esential pe care organismul il produce in cantitati mici. De aceea, trebuie sa-l primim din dieta in mare parte. La adulti, colina ajuta la mentinerea functionarii corespunzatoare a membranelor celulare, joaca un rol in comunicarea nervoasa, previne acumularea homocisteinei in sange (niveluri crescute sunt legate de boli de inima) si reduce inflamatia cronica. La femeile gravide, colina joaca un rol important in prevenirea anumitor defecte la nastere, cum ar fi spina bifida, si joaca, de asemenea, un rol in dezvoltarea creierului. Lecitina contine inozitiol si colila intrun procent foarte bun, fiind o sursa excelenta de hrana pentru creier.
 
 
Tratament naturist pentru memorie cu produse Calivita
 
 
Energy and Memory este un supliment natural care contine extracte de plante, vitamina C, vitamina E  si minerale, care impreuna dau un refresh potentialului mental si fizic. Are un efect de sustinere impotriva proceselor daunatoare care rezulta din stres. In acelasi timp, energizeaza si revigoreaza organismul, pentru a putea depasi obstacolele mult mai usor. Energy and Memory este creat pentru a oferi sprijin nutritional pentru diferite aspecte ale metabolismului, inclusiv functionarea cognitiva a sistemului nervos central, vigilenta si energie.
 
Super Soya Lecithin - 100 caps - Lecitina din soia joaca un rol important in functionarea sistemului nervos si ajuta la mentinerea unui nivel normal de colesterol. Contribuie la functionarea adecvata a proceselor vitale si ne sprijina sanatatea. In plus, intensifica functiile cerebrale, imbunatateste memoria si capacitatea de concentrare.
 
Stress Management B Complex - Vitaminele B lucreaza pe un spectru vast de procese nervoase si metabolice. Ele ajuta la furnizarea de energie si hranesc sistemul nervos, care are cereri foarte mari de nutrienti in conditii de stres. Utilizarea unui supliment nutritiv pe baza de vitamine din familia B este foarte importanta, deoarece ele nu pot fi stocate de catre organism si trebuie sa fie alimentate frecvent. Spre deosebire de o vitamina izolata, care se elibereaza rapid si literalmente ajunge prin sistemul organismului in cateva ore, Steress Management furnizeaza lent aceste vitamin, oferind o energie dinamica, detensionare si alte beneficii cheie de-a lungul intregii zile.
 
Noni Lichid - Sucul de noni este un antioxidant puternic ce trateaza depresia si anxietatea si regleaza somnul. Xeronina este principala substanta activa din acest fruct, cu efecte remarcabile pentru organism. Stimuleaza si regleaza secretia de endorfine, hormoni ai creierului, (hormoni raspunzatori de starea de bine psihica) avand drept rezultat cresterea randamentului intelectual, ameliorarea starii de stress si de epuizare psihica.
 
Kids Greens ofera substantele necesare - 66 la numar: vitamine, minerale, antioxidanti, probiotice si fibre vegetale - pentru functionarea normala a organismului atat la adulti cat si la copii. Ele ajuta in procesul de crestere si dezvoltare, in sprijinirea sanatatii creierului si a functiei cognitive, in formarea oaselor si a tesuturilor, in lupta impotriva infectiilor, bolilor si in mentinerea organismului sanatos si puternic.
 

Reteta: 1+2+3 (adulti)

Reteta: 4+5 (copii pana in 10 ani)

Suplimente alimentare - Tratamente si remedii naturiste

Alte tratamente din categoria Suplimente alimentare

Ariboflavinoze (leziuni ale mucoasei) Detalii Afectiune
Ariboflavinoza este caracteriztata prin deficienta de vitamina B2, sau riboflavina. Aceasta vitamina este responsabila pentru stimularea cresterii la om.
Beri Beri Detalii Afectiune
  Deficitul primar de B1 este determinat de aportul inadecvat de tiamina (B1), in special la persoanele care consuma doar orez bine decorticat. Macinarea indeparteaza coaja, care contine cea mai multa tiamina, dar fierberea inaintea decorticarii disperseaza tiamina in interiorul boabelor, prevenind pierderea ei. Deficitul secundar de tiamina este determinat de cresterea necesarului, ca in hipertiroidism, sarcina, lactatie, febra; alterarea absorbtiei, ca in diareea prelungita; si alterarea utilizarii, ca in bolile hepatice severe. O combinatie a aportului scazut cu alterarea absorbtiei si a utilizarii, cat si cresterea necesarului la care se adauga si un posibil defect al apoenzimei apar in alcoolism. Semne si simptome Initial deficitul determina oboseala, iritatie, scaderea memoriei, tulburari de somn, dureri precordiale, anorexie, disconfort abdominal si constipatie. Sindromul modificarilor neurologice periferice datorate deficitului de tiamina este numit beriberi uscat. Aceste modificari sunt bilaterale si simetrice, interesand in special extremitatile inferioare si debutand cu parestezii ale degetelor , arsuri ale talpilor (severe mai ales noaptea), crampe musculare in pulpe si dureri la nivelul picioarelor. Semnele precoce sunt sensibilitatea gambelor, dificultatea la ridicarea din pozitia ghemuita, scaderea sensibilitatii vibratorii la nivelul degetelor si disestezia plantara. Diagnosticul de neuropatie periferica usoara poate fi pus cand reflexul plantar este absent. Continuarea deficitului determina pierderea reflexului rotulian, pierderea sensibilitatii vibratorii si de pozitie in degetele de la picioare, atrofia musculaturii gambei si coapsei, si in stadiile avansate, piciorul balant sau degetul balant. Bratele pot fi afectate dupa ce semnele la membrele inferioare sunt bine instalate. Beriberi cardiovascular apare in deficitele de tiamina in care boala miocardica este pe primul plan. Aceasta deteremina un debit cardiac crescut cu vasodilatatie si extremitati calde. Inaintea aparitiei decompensarii cardiace se constata tahicardie, o presiune largita a pulsului, hipersudoratie, tegumente calde si acidoza lactica. Dupa instalarea insuficientei cardiace, se constata ortopnee si staza pulmonara si periferica ; vasodilatatie continua uneori evoluand spre soc. Boala beriberi infantila apare la sugari (de obicei in lunile a 2-a si a 4-a de viata) care sunt hraniti la san de mame cu deficit de tiamina. Insuficienta cardiaca, afonia si absenta reflexelor osteotendinoase sunt elemente caracateristice.
Demineralizari prin deficit de Ca si Mg Detalii Afectiune
Calciul si magneziu sunt doua minerale indispensabile organismului, care lucreaza in sinergie unul cu celalat. Deficienta acestor nutrienti produce probleme de sanatate si simpome neplacute, precum: demineralizare osoasa,dureri si crampe musculare, osteoporoza, probleme dentare, stres si depresie sau ritm cardiac arnomal.
Imbatranire tesuturi Detalii Afectiune
Modificarile cauzate de imbatranire afecteaza intregul organism. Aceste modificari sunt evidente cu usurinta in domenii precum frumusetea - aspectul parului si tenului. Schimbari nevazute apar si in organele interne, in tesuturi si in celule. Organele sunt formate din tesuturi, iar tesuturile sunt formate din celule. Imbatranirea este un proces care afecteaza fiecare celula din organism.
Inteligenta (stimulare) Detalii Afectiune
Inteligenta este capacitatea creierului de intelege, descoperi si rezolva proprietatile obicetelor, fenomenelor inconjuratoare, probleme nefamiliare. Cuvantul inteligenta provine din latina de la INTELLIGERE care inseamna a organiza, a relationa, ager de minte. O fiinta denota inteligenta dupa modul in care se comporta, ia decizii, actioneaza si relationeaza cu mediul si cu persoanele, fiintele  cu care intra in contact.