Transport gratuit pentru comenzi peste 400 RON

Prospect Sucul de cirese

Toate produsele recomandate pe site detin aviz de la Ministerul Sanatatii si totodata sunt certificate de cel mai dur for mondial de avizare a produselor naturiste F.D.A.

Produs Naturist
Pret
Cantitatea de Sucul de cirese

ZenThonic
198.50 Ron
0,45 mg


Descriere



Ciresul, copacul care produce fructele cirese, apartine genului Prunus. Fructul este cărnos și are o sămânță în interiorul acestuia. Cireșele sunt bogate in antociani, care sunt pigmentul roșu al acestor fructe. Acesti antociani sunt antioxidanti, care ofera cireșelor efecte benefice pentru sănătate. Exista un de cercetare în curs de desfășurare privind sucul de cirese si acesta arata ca un consum zilnic de suc de cirese promovează o bună calitate a vieții și a bunăstării la om.



Sucul de cirese - Beneficii pentru sanatate



Contine antioxidanti valorosi



Suntem cu toții conștienți de faptul că sucurile de fructe și legume sunt bogate in antioxidanti. La fel este in cazul cireșelor, de asemenea. Antioxidantii sunt esențiali în atacul radicalilor liberi în organism, care poate da naștere mai târziu, la o serie de probleme de sanatate, cum ar fi cancerul sau ateroscleroza. Fiecare dintre elementele din alimente au niveluri diferite de capacitate de absorbție de radicali de oxigen. Cu cat capacitatea de absorbție a radicalilor de oxigen este mai mare, cu atât mai mare este capacitatea elementului de a imbunatii sanatatea unei persoane prin oferirea unei mega-doze de antioxidanti. Studiile au confirmat că consumul de 250 ml de suc de cirese in fiecare zi este în măsură să ofere aceleași beneficii ca si cand s-ar consuma 23 de fructe și legume diferite. Se spune că are mai multi antioxidanti decat cinci portii de mazare, rosii, pepene verde, morcovi si banane puse împreună.



Este benefic in guta



Beneficiile sucului de cirese pot fi de ajutor oamenilor care suferă de gută. Antocianii prezenti în cireșe ajută la dizolvarea cristalelor de acid uric format între articulații la persoanele care suferă de gută. Consumul de suc de cireșe în mod regulat, ajută la scăderea nivelului de acid uric în organism. Deteriorarea articulatiilor cauzata de cristale de acid uric poate, de asemenea, fi reparata prin consumul regulat de suc de cireșe sau de cireșe proaspete pur și simplu, atunci când acestea sunt disponibile în piață. Prin urmare, sucul de cirese este recomandat pentru gută.



Reduce riscul de cancer de colon



Antocianii de asemenea, reduc riscul de cancer de colon în mod semnificativ, un tip de cancer care se afla pe locul 3 în America. Prin urmare, consumul regulat de cirese a fost recomandat. Beneficiile acestui suc pot fi, de asemenea, culese de oamenii care suferă de probleme cardiace. Antocianii reduc riscul de atac de cord si accident vascular cerebral.



Reduce durerile de artrita si musculare



Persoanele care suferă de dureri de artrita pot beneficia, de asemenea, de consumul de suc de cireșe. Acest lucru este atribuit tot antocianilor prezenți în cireșe. Se spune că antocianinele prezente în cireșe sunt în măsură să ofere echivalentul alinarii durerii oferit de aspirina.. Poate fi, de asemenea, folosit pentru ameliorarea durerii cauzata de gută, precum și a durerii musculare regulate. Acest suc poate fi de asemenea utilizat în ameliorarea inflamației.



Mentine sanatatea sistemului cardiovascular si articular



Pentru un sistem cardiovascular sanatos, este recomandat de asemenea consumul de cirese sau suc de cirese. Acestea contin flavonoide, care sunt cunoscute pentru promovarea sanatatii cardiovasculare. In In plus fata de flavonoide, mai sunt prezente si alte substante nutritive valoroase, cum ar fi vitamina A, beta-caroten, fenol și melatonina. Toate substantele nutritive prezente în cireșe ajuta, de asemenea, si la mentinerea articulatiilor sanatoase.



Benefic pentru sportivi



Beneficiile consumului de suc de cirese pot fi, de asemenea, observate la atleti, care alearga pe distanțe lungi. Sportivii care au avut un consum regulat de suc de cirese au suferit mai putine dureri musculare, în comparație cu alții care au baut sucuri de alte fructe. Cercetatorii au punctat faptul că sportivii care au baut suc de cirese au avut o durere cu 2 puncte inferioara raportata la finalul cursei fata de alte dati, pe o scală de la 0 la 10. Deși cercetarile continua, si nu sunt inca clar definite beneficiile sucului de cirese în atenuarea inflamarii post-exercitiu și in reducerea durerii musculare, rezultatele sunt pozitive. Aceste beneficii sunt atribuite efectelor anti-inflamație date de antioxidanti si antociani.



Reduce inflamatia si are proprietati anti-cancer



Antocianinele nu ajuta doar la reducerea inflamatiei, ci au o serie de alte beneficii asupra sanatatii corpului uman. Persoanele cu probleme de circulație potbeneficia de proprietățile curative ale antocianilor. Acestia asigură funcționarea sanatoasa a nervilor. Împreună cu aceste beneficii, prezinta, de asemenea, proprietati anti-cancer. Opresc transformarea celulelor, care duce la cancer.



Ajuta la tratarea insomniei



Studii recente indică faptul că sucul de cireșe este benefic în tratarea insomniei. Cireșele contin melatonina, care este un antioxidant. Acest antioxidant, ajută la îmbunătățirea modelelor naturale de dormit și ritmuri circadiene. Desi melatonina este produsă în organism, cu vârsta, capacitatea organismului de a produce acest antioxidant se reduce. Consumul de suc de cireșe de multe ori se dovedește a fi de ajutor in tratarea acestei conditii.



Alte beneficii ale sucului de cirese includ:



- Ajuta la imbunatatirea sistemului imunitar



- Are proprietati anti-imbatranire



- Ajută la reducerea stresului și a condițiilor conexe



- Ajuta la combaterea modificărilor de dispoziție.



Cercetarile stiintifice în curs de desfășurare arată că un consum zilnic de fructe poate promova buna calitate a vieții și a bunăstării la om. De mai mulți ani Institutul de Marketing al Cireselor, o oganizatie a cultivatorilor de cireșe din Michigan, a finanțat cercetarea științifică cu privire la beneficiile pentru sănătate ale cireșelor de la Universitatea de stat din Michigan. Oamenii de știință au produs dovezi care să demonstreze că:



• ciresele sunt printre fructele cu cea mai mare valoare antioxidanta



• Ceea ce fermierii si alti oameni continuau sa sustina , ca o credinta din popor, ca ciresele oferă posibilitatea de îmbunătățire a sănătății și mobilitati, este adevărat



Știința începe sa descopere treptat de ce cireșele pot îmbunătăți calitatea vieții. Se crede ca antioxidantii joaca un rol in reducerea riscului de diferite boli umane degenerative cauzate de radicalii liberi din corpul nostru.



Cum ne reparam corpurile cu ajutorul antioxidantilor



• Antioxidantii furnizează electroni, de care acesti radicali liberi (hoți moleculari) au nevoie, astfel încât acestia să poată părăsi electronii din celule sanatoase.



• Cireșele conțin o abundenta de antioxidanti, inclusiv 17 antocianine si melatonina (un antioxidant eficient). Consumul de suc de cirese este urmat de asimilarea de antioxidanti in organism, care alunga distrugerea tesutului (menționată stiintific ca stresoxidativ), care ar putea provoca imbatranire si boala.



• Sucul de cirese este un super-aliment, care reprezinta echivalentul a 23 de porții de fructe într-un singur pahar. Consumul de un pahar de suc de cirese pe zi oferă aceleași beneficii de sănătate ca și consumul de 23 porții de fructe și legume, arată cercetările. S-a constatat ca 250ml de suc conține mai mulți antioxidanți decât cinci portii de mazare, rosii, pepene verde, morcovi si banane.



• Cercetarile anterioare au aratat ca antioxidantii - care vizeaza molecule nocive din organism numite radicali liberi - pot ajuta la prevenirea cancerului, bolilor de inima, accidentului vascular cerebral și îmbătrânirii.